harry

Prawie wszystkie reklamy smartfonów, które w zamyśle mają być zabawne, skupiają się na parodiowaniu urządzeń konkurencji. Może warto pójść inną drogą – tak, jak zrobił to tajwański oddział Samsunga

Osobiście nie przepadam za wyżej wspomnianymi reklamami ośmieszającymi konkurencję. Zamiast takiego zagrania wyżej sobie cenię przedstawianie wyjątkowych funkcji własnych smartfonów w ciekawy i zabawny sposób. W ten sposób firma ma szanse pokazać, że są one warte uwagi, natomiast pamflety prezentują tylko wady konkurencji (czasami wręcz idiotyczne)  nie wspominając przy tym o własnych zaletach.

 


 

Tajwański oddział Samsunga wpadł na nietypowy pomysł: a co, jeśli zamiast parodiować po raz tysięczny użytkowników iPhone, sparodiujemy coś innego? Właśnie tak oto powstał spot reklamowy o nazwie Sorry Potter, który nawiązuje do świata przedstawionego z książek i filmów o Harrym Potterze. Reklama może spodobać się lub też nie, lecz ciężko zarzucić w brak oryginalności.

Oczywiście, pierwsze skrzypce gra w niej Galaxy S4 z iście magicznymi funkcjami, do których należy przede wszystkim sterowanie bezdotykowe poprzez gesty.

Szkoda tylko, że w lepszym zrozumieniu przeszkadza to, że spot został wykonany w połowie po angielsku, a w połowie po chińsku. Czy jest wśród Was ktoś obeznany w tym języku? Myślę, że z tym może być kłopot 😉

Ciekawe? Podziel się!