Co prawda trudno się nie zgodzić z tym, że to te najdroższe smartfony są najciekawsze, lecz nie każdy może sobie na nie pozwolić. Prawda jest taka, że największa część dochodów firm produkujących telefony komórkowe pochodzi od tych tańszych urządzeń. W Indii pojawił się przyjemny spot reklamowy prezentujący dwie tanie Nokie: 110 i 112.

Obydwie komórki należą do tych najprostszych i nie zachwycą swoją specyfikacją żadnego fana nowych technologii – 16 MB pamięci RAM, ekran 128 x 160 pikseli o rozmiarze 1,8″, brak Wi-Fi, aparat VGA czy Symbian S40 w szóstej edycji na nikim wrażenia nie robią.

Nie o dane techniczne jednak tutaj chodzi – modele przeznaczone są dla osób, które nie mają dużych wymagań w kwestii komórki, która ma przede wszystkim dzwonić i być niezawodna. Tutaj Nokie wypadają doskonale – niska cena (180 zł za nową stodwunastkę na Allegro) i prostota interfejsu z powodzeniem okażą się zbawienne dla wszystkich tych, którzy wcześniej nie spotkali się z telefonami komórkowymi (np. emeryci).

Oba urządzenia otrzymały ułatwioną obsługę Facebooka dzięki wbudowanej aplikacji, co pozwala na komunikację ze światem w każdym miejscu i o każdej porze. Właśnie tę kwestię porusza spot reklamowy indyjskiego oddziału Nokii:

 

 

Via

Ciekawe? Podziel się!