Ostatnio dochodzi do dość osobliwych zdarzeń związanych z Marketplacem. Niektórzy mieli problemy z aktualizacją programów, WhatsApp został zdjęty na tydzień, a teraz dochodzi do sytuacji, w której przez chwilę premiera nowych aplikacji musi zostać przełożona na później.

Sklep Microsoftu ma chwilowe problemy i nie da się tego ukryć. Na szczęście, pochodzą one prawdopodobnie ze względu na aktualizację Windows Phone Dev Center i nie jest to na pewno żaden atak hakerski czy coś podobnego. Na szczęście, gigant z Redmont zdaje sobie sprawę o usterkach i pełną parą trwają prace nad przywróceniem pierwotnego stanu. W tym czasie została wyłączona możliwość publikowania nowych aplikacji na Windows Phone 7.

Jakby tego było mało, niektórzy użytkownicy wspomnianego systemu w wersji 8773/8779 mogą mieć trudności z aktualizowaniem istniejących programów.

Jak długo potrwa obecna sytuacja? Miejmy nadzieję, że nie zostaniemy zmuszeni do czekania w nieskończoność i wszystko wróci do normy najpóźniej w przyszłym tygodniu. Jest to pierwszy (i miejmy nadzieję, że ostatni) przypadek tego rodzaju. Czyżby to był efekt uboczny przygotowań dotyczących aktualizacji do Windows Phone 7.8?

Via

Ciekawe? Podziel się!